İsteyerek oldu kızım 3 yaşına girecek Allah’ın izniyle ben 8 mayıs da adetimin 2. Günü sabahı gecikmeyle silik çizgiyle öğrendim o gün kan verdim 40,38 pozitif bugun sağlık ocağında tekrar kan verdim artışı görmek için doktorum bana yolla sonucu randevu oluşturalım dedi yarına kaldı e nazbıza henüz düşmemiş kaç katı olması lazım br bu sayıyla öğrenen oldu mu gebeliğini?