hilalsmz aysekmekci ay bugün çok az yaptı ama ağzıyla yapıyor ama ses çıkarmadan 🫣🫣 Neyse yaptı sayıyorum artık 💖
aysekmekci hilalsmz yaa benimki de bugün birden dede dede dede demeye başladııı 🧿🧿🥹🥹 ben şokkk maşallah 🧿 bebişlerimize gerçekten her şeyin zamanı varmış beklemek gerekiyormuş
hilalsmz aysekmekci çok sevindimmmm sık sık yapmasada arada yapıyor benimki de genelde sessiz yapıyor o niye onu anlamadım ama 😄😄
ygtkrn11 Benim bebeğim de 9ay 8 günlük.hiç bir şekilde babıldama yok sadece aaa diye çığlık atıyor çok endişeleniyorum normal mi ? Diğer herşeyi normal ismine tepki veriyor gülümsemesi sevildiğini biliyor
aysekmekci ygtkrn11 çok normal benim bebişimde 2 gün önceye kadar böyleydi şimdi 10. aya yaklaştık babıldamaya başladı her şeyin zamanı var biz sabırsızız sadece 🧿💘
aysekmekci hilalsmz benimki de öyle aynı dediğiniz gibi çok şükür evlatlarımız sağlıkla büyüsünler 🩵 nerede yaşıyorsunuz
aysekmekci hilalsmz merhaba bizim devam aynı bazen bağıra bağıra bazen sessizce ağzını oynatarak söylüyor sizde durum nedir