iipek35 kimyon çayı bende çok işe yaradı yediğime içtiğime hiç dikkat etmem arada gazlı içtiğimde oluyo her gün akşam yemeğinden sonra kimyon kaynayıp içiyorum unuttuğum günler gazı oluyo bi de sağlık ocağının verdiği d vitamini gaz yapıyo bizimkine yarın yoktıra gidicem sorucam farklı varsa alıcam şuan 27 günlük olduk çok şükür gaz sorunumuz çok yok bi de gazı olsun olmasın hep masaj yapıyorum 2 3 dakika yastığa karın üstü yatırıyorum banyo çok iyi geliyo her bebek farklı benim yaptıklarım bunlar sağlıcakla büyütelim ☺️