nepenthe1 Arkadaşlar ben ikinci çocuğuma hamileyim birinci de de yaşadım ama bunda daha fazla oldu öksürürken bile gidiyor :( geçiyor mu ne yapabilirim
Yagmursaad Ben de sizinle aynı durumdayım . Ikıncı hamılelıgım ve hamıleligin başından beri ciddi idrar kaçırma sorunum var . Biri bizi aydınlatabılır mi lütfen ? Gecıcı degılse ameloyat bile düşünüyorum doğumdan sonra