balbebekannesi913_ çalışmak her koşulda iyidir, öncelikle sizin için, sonra çocuklarınız için. Çalışan anneyim, iki çocuğum var. Eksik yanı var mı bilmiyorum. Annelik sadece çocukların evde fiziksel ihtiyaçlarını gidermek değil ki, ruhsal sağlığı, eğitimi, gelişimi ve maddi imkanlar da sağlamak anneliğe dahil olduğunu düşünüyorum. Banka hesabınızın olması hiç saçma gelmiyor. Gayet doğal ve yerinde olan istek. Eşiniz çocuklarını bu kadar düşünüyorsa izim alıp vakit geçirsin. Bütün fedakârlıkları kadınlar yapacak değil. Duygu sömrüsü yapılacak bir durumda değilsiniz. Kendim de çalışan annenin çocuğuyum. Bir sorun yaşamadım, tam tersi kendimle ilgili sorumluluklarımı erkenden öğrendim. Maddiyat çok önemli bence, para olmayınca insan biraz buruk oluyor.