16momm aaa hayır taburcu edilmemesi lazımdı o atak öksürüğü geçmediyse. Geçene kadar hava veriliyor. Eğer geçmezse bir saat yürüyüp gelin tekrar hava verelim demesi lazımdı. Ki defalarca farklı şehir farklı hastanelerde hep aynı yol izlendi. Bir kere unutmam Akşam çok soğuktu 1 saatlik bir yürüyüş yapın demişti bize o zaman. Kar kıştı hava🥹 geçmemişti bir türlü buharla. Artık yanımızda neyimiz varsa oğlumun üstüne örtüp bebek arabasıyla gezdirmiştik. Ağzı açık kalsın her yerini sarın yürütün demişti. Şimdi aklıma geldi. Çok iyi geliyor üstüne de biraz hava aldığında tamam genelde geçiyor.
Ciğerlerini dinleyip o hırıltı geçti mi diye bakması lazım.