Merhaba kızlar bir kaç ay önce görümcem bebeğimin kilosuna laf ediyor demiştim sadece emziriyordum ozamanlar neyse doktor randevumuza gittik doktorum anne sütüyle gayet güzel kilo alıyor sadece yavaş alıyor dedi bu yüzden biraz mama içsin dedi ve bebeğim şimdi ek gıdayada başladı mama anne sütü ek gıda alıyor ki haliyle bebeğim yine çok aşırı kilolu değil abileri gibi bu bebeğim daha çok farklı diğer çocuklarımdan bünyesi yapısı kilo alımı çok farklı aşırı kiloluda değil ama çok gayet sağlıklı bir bebeğim var ve önemli olanda bu tabiki ve çok hareketli heryere gidiyor emekleyecek yakında yinede sürünüyor yerde oyuncak veriyorum hemen alıyor yakalıyor gidip MaşAllahı var şunu demek isterimki her çocuğun gelişimi çok farklı ve bünye yapısıda farklı oyüzden çok kilo önemli değil sağlıklı olması önemli 🥰