arven2024 Kızlar eşim belediye personeli . Belediye çalışanlarının çocuklarına kura sistemi yokmuş . Bu şekilde kayıt yaptıran oldu mu
Asyaveannesi04 arven2024 Bende belediyeye personeliyim , personellere ayrı kontenjan var diyebiliyorum üstünüze aşırı mal varlığı yoksa