Kızlar kirada oturuyoruz, evlenirken merkezi bi konum olsun diye bütçemizin yettiği eski bi binadan ev tutmuştuk 5. Yılımız sürekli bir sıkıntı çıkıyor çatı akıyor, yandakinin banyosundan su sızmış duvarlarım kabardı dökülüyor, banyo ve eskinin küvetlerinden çocuğu yıkarken aşırı zorlanıyoruz. Asansör yok otopark yok. Kirada 20 bin . Böyle bakınca başka daha sakin küçük şehirlerde mis gibi evler bu fiyata bana göç etme perileri geldi bu ara, ne dersiniz var mı benim kafadan birileri ? 🤩