Merhabalar. Artık kafayı yemek üzereyim doktor doktor gezdim.4 ay dokuntu cektik bi var bi yok sadece bacaklardan tüm vucuda yayıldı emindim alerji olduguna hep alerji değil diyip gönderdiler en son test yaptık. Yumurta beyazına cıktı yumurtayı kestik baya oldu ama hala şiddetli döküntüler devam ediyor şimdiye kadar vücuduna giren yumurta hala etkisini gosteriyormu yoksa başka şeyleredemi alerjisi var, tesste sadece o cıktı 9 aylık yediği şeyler günde 2,3 ögün oldugu için hangisi yapıyor çözemedim yumurta alerjisi olan bebeğinizde döküntüler nekadar süre sonra tamamen gecti acaba?