Arkadaşlar malum havalar baya ısındı. Gece yatarken bebeklerinize ne giydiriyorsunuz. Ben de şu an 1,6 tog uyku tulumu var onun içine sıfır kol zıbın giydiriyorum sadece ama sanırım sıcak geliyor hafif bir terlemesi oluyor çünkü. 1 tog uyku tulumu alıp içine sıfır kol giydirmeyi düşünüyorum. Siz nasıl giydiriyorsunuz