Merhabalar 2 aylık bebegım var ıkıncı çocuğum ama unutmuşum böyle seylerı. Bıraz zaten bebegım huysuz açlık mı gaz mı anlayamıyorum kılosu gayet ıyı ama akşamları çok ağlıyor . Genelde memede ağlıyor cekıstırıo duruyor akım yavaş olunca kızıyor süt azalıyor gıbı hıssedıyorum ben de gece sagdıgımı ısıtıp verıyorum çoğunlukla bıberonla o zaman uyuyor. Oncesınde hep ağlıyor uyumuyor . Sizde böyle şeyler olıyor mu napöak lazım solgar da kullanıyorum günde 3 litre su ıcıyorum