Merhaba canlar . Kızım Eylül ayında 5 yaşına girecek . Bu sene anasınıfına gitmesi gerekiyor . Seneye eylül ayındada 1 sınıf olması gerekiyormuş. Kızım çok çekimser yabancılama huyu hep yanında beni ister. Bende bu sene Eylül ayında kreşe diğer ana anasınıfına sonrada 1 sınıfa gitmesi istiyorum . Yani 7 yaşında 1 sınıfa başlatma taraftarıyım , ama Eylül ayında 72 aylık olacak ve 1 sınıf zorunluymuş yada rapor almak gerekiyormuş . Rapor almak istemiyorum ileride karşısına çıkar diyorlar . 72 aylık olacak zorunluymuşda ama göndermek istemiyorum 6 yaşında çok kafama takıntı yaptım . Sizler nasıl yaptınız .