1gunesss Bugün 12. Günümuz cok sukur bitti gitti azicik daha sabir guzel anne bak bir yola girmissiniz ve yavas yavas oturcak duzene girecek 🙏🏽. Ben ilk günler dk tutup göturuyordum sürekli götürüyordum hatta sonra bıraktım sormayi soylemiyordu da tabi altina yapıyordu islagi ya da kakayi farketmesini bekliyordum, kaka yaparken sanirim acıyordu ve ne olduğunu anlamıyordu bu yüzden cisten bi tik daha sonradan farketti onun da çamaşırını kirlettigini.Sonradan özellikle 5. Gün sonrasi anladı artik kacirmalar da azaldı hem kaka hem çiş olarak. Ben ilk günler ogle uykusunda ve gece uykusunda bezi cikarmadim. Onlari da zamanla bıraktım hiçbir şeye acele etmedim belki de ondan kolaylıkla oldu