kelebekay Selamlar, annem 2 aydır bizimleydi. Bugün gidiyor. Bebeğim bu aralar sürekli memede ve uyumuyor. Önümüzdeki günlerde nasıl yapacağım çok korkuyorum. Sağlıksal nedenlerle öyle güçlü çekip çevirecek biri de değilim. Tecrübeleriniz önemli 💕
kelebekay Ve gün geçtikçe çocukla sosyalleşmek zor geliyor. Dışarıda ağlarsa veya beslenmesi gerekirse nasıl olacak diye. Beslerken memede sürekli kaldığı için saatlerce sürüyor bazen