Naciyeylmz Yıl sonu fotoğraf çekimi olucakmis kızlar seneyede gondericem nasip olursa sizce gerekli mi bilemedm kişi başı 500 TL istiyorlar kararsız kaldım için sormak istedim
agitmoms Naciyeylmz biz her ay 700 tl veriyoruz zaten aidat isteseler veririm sanırım zaten bi vesikalık 800 tl olmus
3oglanannesi Naciyeylmz bende geçen yıl 4 yaşında cektirmistim banada gereksiz gelmişti ilk başta ama hatıra kaldı hazır albumlu fotoğraf.. bütçeniz müsaitse çektirin.ama sizi zorluyorsa seneye cektitiriniz
sevda_slm_cnr 3 ay sonra benim oğlumda 4 yaşında olacak okuldan 500 tl isteseler veririm okuldan sürekli istedikleri için çok gelmedi bana
Naciyeylmz 3oglanannesi sizinde bir tek kişilik fotoğraf öğretmen ile fotoğraf ve arkadaşları ile fotoğraf mi