Merhaba kızlar bebeğim 3,5 aylık anne sütü alıyor fakat kilo alımı az. 2 ayllıkken 5 buçuk kiloydu şuan 6.100 kg olmuş doktor ayına göre kilosunun iyi olduğunu söyledi fakat 1 ayda az kilo almış. Sütüm yaramıyor sanırım ama kesinlikle mama takviyesi yapma emzir dedi. Sütün kalitesini arttırmak için ne yiyip ne içebilirim yad ilaç olarak ne kullanabilirim? Önerilerinize ihtiyacım var 🌸💗