Merhabalar bebegim 10.5 aylık ve sabah kahvaltisiyla duruyor kahvaltida da doktorumuzun tarifini verdiği diyet biskuvisini suyla islatip verdim yani doyurucu bisey oldugunu sanmiyorum ogle uykusundan once mama vermek istiyorum icmiyor simdide uyandi öğle yemegi yicek aksam yemegi gibi olucak 5 saattir ac ve bisey vermesem hala yemez neden boyle sizce ya dis cikarma döneminde gunde 2 veya 3 ogun yiyor mamayi da cok fazla icmiyo