Sevgili anneler, 33 aylık çocuğum,3 ay önce geniz eti tedavisine başladık.3 ay boyunca levmont çiğneme tableti ve dalman sprey kullandık. Akşam yemeğini uyumadan 2,5 saat önce sonlandırarak yeme içmesine dikkat ettik. İlk 1,5 ay faydasını gördük,gece uyanmaları bitmiş,uykuda fazla dönmeleri azalmıştı.fakat özellikle son ay ilkinden daha kötü olmaya başladı.hiç ağzı açık uyumayan çocuk ağzı açık uyuyor, bazen salyası oluyor, yine uykuda dönmeler ve uyanmalar arttı, 1 hafta iyiyse diğer hafta öksürük,burun akıntısı oluyor.1,5 aydır bu döngüdeyiz. Geniz etinde büyüme olmuş. Bu şekilde giderse doktor ameliyat ve kulağa tüp takmaktan bahsetti. Öksürük için hava veriyorlar,levmontun yerine zyrtec şurup verildi. Alerji testi yaptırmayı düşünüyoruz.en azından bu geniz eti ve sürekli öksürük halini tetikleyen bir şey var ise ortadan kaldırmak için.
Sizlerden ricam,bu aşamalardan geçen, tedaviye rağmen geniz etinde büyümesi olan, sürekli öksürük sorunu ile hava almak durumunda kalan, alerji testi yaptıranların süreçleri..kısaca sizlerden bilgi istiyorum🙏🏻 bu geniz etini nasıl küçültebiliriz. Udi hindi yağı aldım fakat nasıl,ne şekilde,ne kadar kullanmalıyım ya da kullanmalımıyım😥