Hanımlar merhaba ;
11 ay 8 günlük bir oğlum var. Oğlum aslında çok hareketli bir bebek. Tutunup kalkması , sıralaması , sağlam bir şekilde ayakta durması var.
Sürekli çekmece karıştırır, keşfetmeye çok meraklı bir bebek.
İsmine döner , işaretle gösterir istediği şeyleri , sosyal gülümsemesi var.Fakat gelgelelim 10. Ayın başında alkış yapmayı öğrenmişti artık yapmıyor. Bay bay zaten hiç yapmadı. Bu ara babıldaması da epey azaldı sürekli anlamsız birşeyler söylüyor.
Sosyalliği iyi bir bebek aslında ama bu becerileri kazanmamış olmasını biraz kafaya takıyorum açıkçası.
Bizim ayımızda hala bizim gibi olan bebekler var mı bunu merak ediyorum, böyle olup bu becerileri sonradan kazanan bebekler.
1 yaş kontrolümüzde mutlaka soracağım doktorumuza ama sizlere de sormak istedim.