Salgın varmış sanırım buzede geldi iştahsızlık la başladı ateşle devam etti günlerdir doğru düzgün hiç bir şey yemiyor keyfi yok sürekli halsiz ağlıyor dün parka götürdüm normalde eve gitmek istemez beni eve doğru çekerek ağladı geldik eve sabah uyandi 2 saat sonra uyudu hiç bir şey yemedi saatlerdir uyuyordu yeni kalktı ne yaptıysam yemiyor yaşayan var mı kaç günde toparlar yememesi beni üzüyor korkutuyor 😓