jdjdkdkdk Bebeğim bir yaşına girdi ve doktorum süt içmesin hala dedi yada çok çok az miktarda önerdi reflü yapıyormuş, siz kullanıyor musunuz doktorunuz ne dedi herkes farklı konuşuyor .
haless39 jdjdkdkdk ben doktora hiç danışmadım,beslenmesine hep kendim karar vererek ilerledim.Suan 14,5 aylıklar.Sütü sadece pankeklerinde kullanıyorum.2 yasından snra süt vermeyi planlıyorum,mide ve bağırsak problemleri olmasın di ye
1cocukannesi_1 jdjdkdkdk doktorumuz gün içinde tadım için biraz içebilir ama mama anne sütü yerine kullanamazsın demişti bazen ara öğün niyetine yarım çay bardağı veriyorum 2 yaştan sonra istediği kadar vermeyi planlıyorum