PrensesAnnesi0 Kızım 10 aylık üst dişleri çıkmaya calışıyo. Yanıyo yavrum 40 olucak diye korkuyorum 39 şuanda ılık dusa soktum koltuk altına alnına bez koyuyorum ama düşmüyo calpol de veriyorum bu arada ne yapablrm bşka yardım istiyorum güzel anneler 🙏🏽
Ozge_AyazEfee PrensesAnnesi0 diş ateşi o kadar yükselmez diyor Dr lar. Kendi doktorunuzla iletişime geçtiniz mi? Yapmanız gereken ji her şeyi yapmışsınız 😔 geçmiş olsun
tugceemir PrensesAnnesi0 hemen biaha duş aldır hafif soguk olsun su sonra iyice kurut cildini sadece bezi kalsin ustunde allahin izniyle duser
PrensesAnnesi0 Ozge_AyazEfee sabah dr. götürdüm canım dişten dolayı dedi biri patlamış diğeri çıkmaya calısıyomuş eğer cumaya kadar geçmezse gel tahlil yaparız dedi 😔
Hatice_mirac_miray Ozge_AyazEfee bazi durumlarda cikabiliyor dis cikarken benim oglumun bogazina vvuruyodu enfeksiyon olusuyodu ger seferinde bu sekilde oluodu antipyotik kullanioduk her disinde bunu yasadim malesef
PrensesAnnesi0 azizeguneyyy fitilim yok canım 1 -2 saate düşmezse götürücem tekrar acile fitil versnler
Kvldn PrensesAnnesi0 ya uzmanlar bas bas bağırıyor bu virüs varken ateş düşürücü vermeyin hemen doktora götür.!
Bebegimcanim Kvldn virüs varken ilaç vermeyin değil içeriğinde belli bir maddeyi taşımayan ‘calpol’ bu taşımayanlara dahil bir şurup. virüsü tetikleyen ibuforen mi öyle bişey gibi etkin maddeyi taşıyan ilaçlar
Mom090 Kvldn ateş düşürücü vermeyin değil ibuprofen etkin maddeli ilaç vermeyin diyorlar Allah aşkına doğrusunu bilmeden yorum yapmayın calpol verilebilir dolayısı ile ibuprofen etkin maddeli ilaçlar virüsü dahada ağırlaştırdığı için verilmemesi gerek 👍🏼
Deletedmom113 PrensesAnnesi0 dış ateşi değil her götürün bence bide düşmeyen atesmis de num varsa yazın
Kiviefe PrensesAnnesi0 diş ateside yükseliyor bizimde 38,5 38,7olmustu sabaha patladı diş yani 38 i geçmez diye bişe yok geciyor yani bizimkide öyle oldu.
Suprizyumurta PrensesAnnesi0 dün bexero aşısı olduk o nedenle 38.5 oldu ateşi. Calpol verdik kustu. Acilde fitil verdiler yarım saat sonra düştü.
PrensesAnnesi0 Suprizyumurta fitil şuruptan daha etkili dimi? Öyle mi yapsam acaba tekrar hastaneye götürüp fitil mi verseler
Aselmira_26 PrensesAnnesi0 cajim sende eczaneden alabilirsin alip popodan ver hic bisey olmuyor ben kizim 7 aylikken verdim disinden solayi stesliydi oda valal hemen dustu yukselmedi de bence hemen fitil alip ver yazik cocuga
Kaktuskadin PrensesAnnesi0 benım kızımda aynı sekıldeydo atesı dıs sanıyorduk fakat doktorumuz kulak enfeksıyonu oldugunu soyledi dıs atesı o kadar yükselmıyor canım fitil hemen dusuruyor 10 dk ıcın de Allah yarxımcınız olsun
PrensesAnnesi0 Kaktuskadin amin canım sağol 🙏🏽 Dediniz ya 10 dakika içinde düşürüyo diye sonra tekrar cıkıyo mu ateş. Tekrar ediyo mu 2-3 saat sonra
Kaktuskadin PrensesAnnesi0 enfeksıyonsa eger canım tabı ki daımı degıl fakat kızıma verdık uyku yapıyor rahat uyumasınıda saglıyoe baya sabaha kadar cıkmadı ama enfeksıyonu oldugu ıcın sabah tekrarladı
Eyllkck Bende diş sanıyordum bi türlü düşünüyordu en sonunda 40 ı gördük. Bugun hastaneye yatıs yapıldı bi doktora götür
mrsoztomurcuk PrensesAnnesi0 Bir kaç gün önce bizimde öyleydi 39u bulunca ateşi götürdüm. Hafif enfeksiyon çıktı. Antibiyotik aldık. Ateş düşürücüler fayda etmedi bu süreçte hastanede fitil verdiler. Serum falan şu an çok şükür iyi. Allah yardımcın olsun bi an önce iyileşsin evladın. Gerçekten hele şu dönemde hiçbir çocuğumuz hasta olmasın inşallah.
Gencanne19 PrensesAnnesi0 ateşini ciddiye al canım çünkü ben de post açtım alerjiyle bağlamıştım ama influenzaymiş şimdi ikimizde hastayız