Ahhh kızlar tam bir duygusal kelebeğim..
Çok zordu gerek psikolojik olarak gerek fiziksel olarak ama artık yavaş yavaş tadını çıkarmaya başlıyorum 🥹 Cumartesi günü onun için doğum günü organize ediyorum haftaya da bir stüdyo da çekim yapacağız💕 Benim kuş üzümüm büyüyor 🥲 Ben de onunla birlikte büyüyorum.. (Anne olmak en sevdiğim güzellemesi yaptıktan sonra psikiyatri kliniğinden sıra almaya gidiyorum ckfkfkf) Neyse neyse.. Size bir soru ben hala kızıma ne alabilirim karar veremedim fikir verebilir misiniz 💕