minegoktug_76 Hanımlar 10 aylık bebişlerinize menüleriniz neler bir kac fikir verseniz ne güzel olurdu🫠 ben normal tuzsuz anam babam usulü veriyorum daha doğrusu evin menüsü neyse oğluşuma da ayırıyorum tuz atmadan🥰