Bebeğim 4 ay 13 günlük çok büyük bir uyku sorunumuz var gaz gibi duruyor ama artık 4 aylık bitmiş olması gerekmezmi ne yemek yapabiliyorum ne başka bi ev işi böyle kesintisiz 1 saat uyumuşluğu yok ne yapayım kullanmadığımız damla kalmadı her yöntemi denedik geceleri de kesintisiz uyumuyo gündüze kıyasla iyi sayılır gün içinde hiçmi uyumaz bir bebek uykusuzluktan yorgunluktan hep ağlıyo oğlumu parka çıkartıyorum bebek arabasında hep sallıyorum bebeğimi komşularım artık gülüyor beyni cılk olacak diye ama asla durmuyo derin uykuya dalamıyor çok yoruldum şöyle bi yatsın 1 saat bir buçuk saat ama yok uyutuyorum yatağa bırakıp odadan çıkıyorum daha su içmeye fırsat olmadan sesi geliyo sabrım kalmadı artık hem fiziksel hem ruhsal olarak çöktüm