yaseminim ben tatildeyken açık büfede sağlıklı bulduklarımdan yedirmiştim hep hemen hemen aynı aylardaydı gittiğimizde. bizimkinde bebek menüsü yoktu ama bu diyet bölümü vardı tuzu ve yağı az olan. ordaki çorba vs tercih ediyordum. sabahları omlet peynir. aralarda yoğurda meyve rendeliyordum. bana paketli şeylerden ziyade, az tuzu bile olsa bizim yediğimiz yemeklerden vermek daha mantıklı geliyordu. şimdiden iyi tatiller 🌸