Kızlar biraz uzun olacak ama okuyup yorum yapmanız benim için çok değerli. Oğlum 29 aylık gayet konuşabilen kendini ifade edebilen bir çocuk. Oyuncaklarıyla falan gayet güzel oynar oğlum 18-19 aylıkken üsteki komşumuzun kızıyla tanıştı kız oğlumdan 6 ay büyük ve akıcı konuşuyor o zamanlar tek tük konuşuyordu oğlum sonra her gün beraber oynadılar ilk zamanlar mükemmeldi ilişkileri şimdi hep oğlum ısırıyor vuruyor cimcikliyor ama durduk yere yapmıyor çoğu zaman kız mesela buna istermisin diyor buda ya cevap veriyor ya almak için uzatıyor elini hayır vermicem diyor buda en basiti ittiriyor kızı oda adını diyor yapma diyor bu sefer tekme atıyor hafızası da çok güçlü unutma unutmuyor bir şeyi o paylaşmıyor bu saldırıyor bu paylaşmıyor bu sefer ben kabullenemiyorum kızıyorum paylaş diye sonra daha çok hırçınlaşıyor 2 tane daha görüştüğü var apartmandan yaşıtı çocuklar onlarla da hiç öyle olmuyor paylaşır kendi getirir mesela çok nadir vermicem der arkasından verir ama o kıza hep öyle ya ondan öyle tepki gördüğü için hep öyle davranıyor asla düzeltemedik onu sahipleniyor bide diğer kız o kızla paylaşmayınca anca diğer kızı cimcikliyor yoksa o kızla sürekli sarılır yarın psikolağa sıra aldım ama yine de fikrinizi merak ediyorum başına gelen var mı diye ek olarak takıntılı bir çocuk yarabandı takmak gibi takıntılı kurallara takıntılı salıncakta kemer takılmalı gibi diğer çocukta asla öyle değil yer kabını yere atar benimki de çıldırıyor annesi şu an yakın arkadaşım görüştürmemek de içim el vermiyor napacağımı şaşırdım