aram14 beveremiyor değilsiniz, birebir aynı. Az önce uyuttum bende. Uykusu geldi, kendi yatağa gitmek istedi. Öğlen mamayı bırakmıştı, mama istedi. Hadi yapayım dedim, verdim. Mamayı içti. Sonra park yataktan dışarı.. yarım saat dışarda durdu, tekrar uyumak için yatağa gitti. 1 saat debelendi. Kalkıyor, çıkmak istiyor. Ben zaten uyutmayacaktım, kendi istedi diye yataktayız ama yok sanki yatağa giden o değil. En son pes edip uyudu. Her seferinde diyprum ki kendime uykusu yok ben mi zorluyorum çocuğa işkence ediyorum uyusun diye, sonra diyorum kendi istedi, 10 kere yataktan mı çıkalım 🤦🏻♀️ çok garip bir kısır döngü. Diğer şeylerde aynı ama en yakın bu olduğu için anlatmak istedim