berildefne Bende mide hazımsızlığı çok olmaya başlamıştı affedersin kabız olmuştum 1 ay kadar ve aşırı sırtım, belim ağrıyordu. Eşim işten gelsin de sırtıma masaj yapsın diye yolunu gözlüyordum. Kızımla bile vakit geçiremiyordum bazen anneme gidip günlerce kalıyordum sonra doktora gittim hem endoskopi, kolonoskopi ve ultrason bakıldı. Midemde bakteri, saframda taş çıktı. Midem için ilaç verildi, safra içinde ameliyat dendi. İlaçları içince düzeldim gibi oldu kendimce dedim ki ameliyata gerek yok herhalde birde yaz ayıydı tatile gidecektik tabi öyle olmadı tatilden geldim sırtımın ağrısından ölüyorum dedim arada sağ tarafıma da bıçak saplanır gibi bir acı giriyordu. Gittim hemen ameliyat tarihi aldım çok basit bir işlem diğer gün taburcu oldum zaten. O acıyı çekmeye değmez inan