iremineylulu 15 ay 11 günlüğüz. bizim de hep düzenimiz vardı her ne kadar geceleri sık uyansa da en geç 8.30 da uyurdu. şimdilerde 9.30 bazen 10 a bile sarkabiliyor. günler de uzun hem de hava geç kararıyor bence onun da etkisi var. biz bile saatin 8-9 olduğunu anlamıyoruz bir an. artık çok kasmamaya başladım zor olsa da. uykusu olmadığını farkettiğimde 8 de odaya geçip uyutmaya başlamıyorum. ne onu zorlamış oluyorum ne de kendimi yormuş oluyorum. azıları da ona huzursuzluk yapıyor zaten. uyumadan önce tüm kozlarımı oynuyorum. tetagil, duş, masaj, sakinleşmesi için loş ortam kitap. tek uykuyu biz de denedik perişan oldu akşamına. o yüzden kendi bırakana kadar da iyi uykuya devam. gece sık uyanmasın diye de uzun süredir bizimle yatıyor. yatak geniş o yüzden rahatsız olmuyoruz. kimi ne göre yanlış olabilir ama geldi 1.5 yaşına sanki kaç sene daha bizimle sarılarak uyumak isteyecek ki. bir de o istemeden onu uyuttuğumda daha sık uyandığını farkettim. ama gerçekten kendi uykusu da geldiğinde uyuduğunda daha uzun uyuyor. gündüz enerjisini atmasının temiz hava almasının etkisi de çok oluyor. biraz karışık yazdım sanırım kafam dolu kusura bakmayın 😅