Merhaba arkadaşlar hamileliğimde cildim aşırı bozuldu sivilce lekeleri, kızarıklar… ne kullandıysam fayda etmedi hatta daha kötü oldu diyebilirim cildiyeye gittim emzirdiğim için oda hiç bişey vermedi bu arada kızım 6 buçuk aylık benim gibi sorun yaşayan var mı? Ne yaptınız nasıl geçti lütfen yazarmısınız şimdiden teşekkür ederim