Merhaba arkadaşlar bebeğim 36 günlük, 5.hafta girdiğinden bu yana emme süresi tek meme 9-10dk ya düştü. Daha önce mama da alıyordu şuan mamayıda bıraktık sütüm arttığı için. Kilosu için kontrole daha var. Siz de nekadar sürüyor emzirme .doyuyor mu emin olamıyorum kendisi bırakıp uyukluyor. Bu durumu yaşayan var mı? İlk çocuğum tecrübeli anneler cevapları bekliyorum 🙏