Kızlar merhaba Gebze’de önerebileceğiniz çocuk doktoru var mı ? Birkaç kez yüzyıl hastanesinde Mehmet beye gitmiştik o iyiydi ama ücretten dolayı götürmedim daha bir kere Darıca’da Ahmet diye bi doktora bir kere de Fatih devlette zişan diye bi doktora gittik ama onlardan hiç memnun kalmadım.