Elifdeniz ay gata mi bende oraya gidiyordum saglam bebek bolumune 2.ayina kadar ama simdi degistirdim dr.sami ulusa gidiyorum ve gayet memnunum. Size soyledikleri gibi bana da soylemisti ama ben her sitediginde emzirdim. onlarin dedigi gibi yavrum 3 saat duramadi kiyametler koptu ve dr.sami ulusta ki doktor ne zman isterse emzir dedi. Gata da saglam bebekteki doktor bayan degil mi hafif kilolu biri. Sanirim ayni kisiden bahsediyoruz. Orda guzel olan tek sey boy ve kilo olcumu cunku soyup tartiyorlar. Sami ulusta ise kiyafetleriyle tartiyorlar. Nadir de olsa belki arada tarti icin giderim gataya .