gullacc dün gece aynı başlığı açtım bende.. bize de Vegaferon verdiler, 1 gün kullandım. Oğlum 2 gün kakasını yapamadı.. ayrıca beslenmeden 2 saat sonra ver dedi bize hemşire.. Sidefer’e geçtim, onu da 3 gün kullandım, bebeğim bıraktıktan 3 gün sonra kaka yapmaya başladı..