heidigril busekcbz_ annem 3 kardeşiz bizi tuzlamış bir şey olmamış ama sonra son numara erkek kardeşim doğdu onuda tuzladılar 2 yaşına kadar götürmedikleri doktor kalmadı cildinden dolayı. Hala cildi problemli atopik egzamasını iyice artırmıştı
Dmt-01 busekcbz_ çok tehlikeli bişey bence yaptırmayın.benim kayınvalidem ve görümcemde yaptırmak istemişlerdi doğum yaptıktan sonra doktora sordu hatta kayınvalide doktor kızdı sakın dedi bide göbeği düşene kadar banyo yaptırmayın dedi.yoksa kayınvalide eve çıkınca direk tuza bulayıp bekletecem diyordu
beybitolat busekcbz_ annem bizide tuzlamış. Ama kendi oğluma teklif bile etmedi kimse. Çünkü izin vermeyeceğimi biliyorlar. Yaptırmayın
sarsarmakarayi Nolur izin vermeyin çok çok yanlış bir uygulama. Herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir ama bebeğinizin tüm cildini tahriş edip egzamaya çevirebilir izin vermeyin sakın
yorgunargindarginmomy Tuzlamaktan kasıt tuzu ele boca edip sivazlamaksa çok çok yanlış. Biz sadece yıkarken son masrapaya bir tutam atardık dökerdik o kadar bir daha çocuğum olursa bunu dahi yapmicam.
Asyaveannesi04 busekcbz_ Cildi tepki gösterip yanabilir lütfen izin vermeyin balık mı bu ya tuzlansın hala nasıl inanabiliyorlar böyle şeylere
gizviz Ben bu abidik gubidik işleri örf adet adı altında devam ettirmelerine çok sinir oluyorum ya. Tuzlamadım, sözde okumuş çevrem var çoğunluk tuzlamış
mondecaidensecmeler busekcbz_ ilk oglumu tuzladik bende tuzlanmisim. Pişik olmaması için yapılıyor ilk tuza bulanıyor çok kısa bekletilip yıkanıyor. Oğluma sonradan bişey olmadı. Bu oğlumda yapmadik