elf560_ biz dün olduk 1 yaş aşımızı benimkiler ikiz hemşire hafif kızarıklık veya ateş olur demişti şuan hiç bir şey olmadı şükür. Benimkiler de diş dönemin de. Sadece bize yumurta beyazına geçtiniz mi geçtiyseniz 1 gün vermeyin dedi bunlar hatırlatma dozu ya ilk dozunu vurduğun da da söylemişti bunu ama ben nedenine bi türlü bakmadım onun da yumurta akıyla bir şey çakışıyormuş sanırım.