Biz cok kredi karti kullanmayi sevmiyoruz krediye girmeyi diyeyim yani borc anlaminda ama esim maasini alinca bana 4 bin falan atar istedigini al diye yetmedigi yerde takviye de yapar ben genelde zaten harcamam onu ihtiyaclari ona yazarim ya da harcarsam da kizima kendime falan oyle harcarim 🤣 ama yine de kendi parami kazandigim zaman daha iyi olur diye dusunuyorum tamam vermeisne veriyo ama bazen de ona ne gerek var yok o pahali falan dediginde sinirim bozuluyo