annesininkurabiyesi Kızlar hamileyken boyatmadım bebeğim 1 aylık oldu saçlarım bembeyaz oldu boyayabilir miyim saçımı doktora sormadım sadece emziriyorum
nerminisitan annesininkurabiyesi kimyasal olmayan boyalar var içeriği temiz onlardan boyatabilirsiniz
egehannesi1 annesininkurabiyesi ben kadın doğum doktoruna sordum boyat hiç bişey olmaz dedi çocuk doktoruda 6 aya kadar çok önermiyorum ama illa boyatıcam diyorsan organik boyayla boya dedi bende daha boyatmadım 😌
gg3848 annesininkurabiyesi ben bitkisel boya ile boyamıştım emzirirken bir sorun yaşamadım çok şükür doktorum da onay vermişti
annesininkurabiyesi egehannesi1 beyaz saçlarım bayramda geliyor iyice rahatsız olmaya başladım emzirirken mi 6 ay dediler
aylisinannesi Ben boyatmıstım sorun yaşamadık kokusu hafif olan boyalardan kullanırsanız daha iyi olur bebek rahatsız olmaz
nerminisitan annesininkurabiyesi kuaförüm biliyor da benim pek bilgim yok hangi markayı kullandı. Ama normalde saçımı boyatırken başım acayip ağrırdı o boyada gerçekten ağrımamıştı. Kuaförler toptancılar biliyordur
gg3848 annesininkurabiyesi watsonstan alıyordum marka adını hatırlamıyorum ama karton rengiydi kutusu falan çalışanlara sorarsanız gösterir