Bebeğim 14 aya girdi 12. Aydan beri az az süt içiyor ama 1 çay bardağını tamamen içmişliği yok faydalanması için nasıl alıştırabilirim hep anne sütü aldığı için biberona da çok alışık değil günde en az 200 ml içsin istiyorum zaten zayıf ilerliyor 9 buçuk kilo