cansutez Merhaba, bebeğime demir başladığımızdan beri kaka rengi hardal sarısından koyu yeşile döndü. Bu normal bir durum, değil mi? Emin olmak istedim. Ve hep böyle mi olacak, bir süre sonra adaptasyon sağlayıp normale dönüyor mu? 😅