melissag evet geçer içmemelisin yada sütünü sağ dursun kenarda acıkırsa diye .sonra besle bebişi sonra sigara iç sonra ki sütünü 3 saat sonra sağım yap onu verme at o sütü içtikten 3 saat sonra sütte ki nikotin oranı minimum seviyeye iner . Tavsiye hiç içmemek tabiki ama bırakamıyorsan emzirmeden hemen sonra iç kuralını uygulamak. Ben içmiyorum emzirmeyi bıraktığım gün belkiiiii