Merhaba
Daha öncede buna benzer bi post açmıştım hatırlayanlar olur..
Oğlum Temmuz 2021 yılı dogumlu kelimeleri var konuşması var bişeyler anlatır şarkı söyler ama cümle kurması zayıf hiç yok demiyorum ama yaşıtları gibi akıcı bi konuşması yok merak eder sorar isteyip istemediği şeyler bellidir onları kolaylıkla anlatabilir ama cümle kurması az yani her şeyi tam olarak anlatamıyor anlatıyor ama tam cümlelere vuraamıyor kreşe de gidiyoruz yani iki yılda bir kreş hayatımız var öğretmeni geçen seneye göre çok iyi olduğunu söylüyor okulda neler yaptığını anlatabiliyor ama cümle kurması zayıf umarım tam anlamıyla anlatabilmişimdir bu durumu yaşayan var mı ya da çevresinde olan şu yöntemi deniyorlar diyebileceğiniz bir şey var mı ???