Beyzaaltnts düşündüğün için olmuyor. Ben evlendiğim ilk hafta hamile kaldım sonra onu kaybettim, tekrar istedim her ay uğraştım olmadı. Artık akışına bırakıyorum dedim ve 2 ay sonra tek ilişkiyle hamile olduğumu öğrendim. Kafana taktıkça, düşündükçe stres yapıyosun ister istemez ve bu yüzden olmuyor akışına zamana bırak. En doğru zamanda rabbim verir 🥰