babyaslan07 2aylik bebegim var emziriyorum ama birisi 2yil emzirmiste birakmisim gibi sarkik ve bos digeride hep sert ve dolu bos olandanda emziriyorum donusumlu sut var ama digeri kadar yok cocugu doyurmaz yani neden boyle bilen yasayan varmi
1bebek1cocuk1anne babyaslan07 benimde ayni ben emzirmiyorum sagarak besliyorum 1 hafta sonra 3 aylik olcak biri büyük biri küçük baya fark ediyor çok rahatsiz oluyorum inşallah düzelir kalıcı birsey degildir sağdigim zaman da baya fark ediyor süt miktari büyük de baya fazla süt çıkıyor ama ne kadar sagsamda asla esitlenmiyor
momsipek babyaslan07 benim de böyleydi hem sağım hem eşit emzirmeye devam etmeme rağmen 2 yıl boyunca böyle devam etti emzirmeyi bıraktım normale döndü. Ben bir çözüm bulamamıştım ☹️
mejsa babyaslan07 çoğu kadında oluyormuş genelde bu durum bende de öyle ama benim bebeğim 2 ay o göğüsü emmemişti o yüzden azalmıştı normalde de bebeklerin genelde bi favori memesi oluyor onu emiyor diğerini daha az emiyor böyle şekil bozukluğu oluyor bırakınca düzelsin de inşallah shdjsj şu an umursamıyorum spora başladım bakalım bir fark görürsem sizİ de bilgilendiririm
babyaslan07 Dar bisey giyincede rahatsiz edici gozukuyor gogsumun biri buyuk biri kucuk disardanda belli oluyor