Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık. Ek gıdaya başladım 6 aylıkken az tüketiği için belki kabız olmuyordu bilmiyorum ama bu son 2 aydır döngü halinde kabız oluyor . Her yemeğine her kahvaltısına zeytinyağı kullanıyorum katı şeyler vermiyorum versem de seçiçi bir bebek olduğu için herşeyi yemiyor ne kadar zorlasam da Max 2.3 kaşık . Bebeğim yaklaşık 1 haftadır tuvaletini yapmıyor bu 2 gündür de çok kötü önceden kayısı haşlar verirdim hemen yapardı ama artık oda etki etmiyor büyüdüğü için mi acaba . Gerçekten çok yoruldum gece ağlamaktan ıkınmaktan asla uyumadı doktor fitil vermişti ama fitil geri atıyor içerisi dolu olduğu için . Fitil kullanmak da istemiyorum daha doğal içerikler veya yemek sebze içecek neler var kızlar ishal yapabilecek çok kötüyüm artık gerçekten dayanamıyorum