badhomian Kızlar emzirme dönemindeyim vitamin önerirmisiniz kullandığınız veya iyi gelen Venatura multivitamin ve dha içeren bir ürün var kullanan varmı önerilere açığım
suheyla92 badhomian hamileyken kullandiginiz ne varsa bitene kadar devam edin ek olarak imom latte kullanmistim ben. Enerji veriyor sutun kalitesini iyilestiriyor.
ay_adengunes badhomian efa mom kullandım epey, şimdi kızım 5,5 aylık oldu ara ara kullanıyorum bana iyi geldi. Saflık belgesi de var
mehlika_ suheyla92 doktorunuz mu önermişti acaba bunu ? Ben doktora soramadım ama elimde hamileyken kullandığım vitaminlerim var bi zararı falan okur diye kullanmadım hiç
suheyla92 mehlika_ evet dpktorum onerdi hamileyken imom omega kullandim dogumdan sonra imom latteye gectim onun onerisiyle. İnstagramda takip ettigim drlardan da cok kez duydum hamileyken kullanilan ilaclarin bitene kadar devam edilmesinin iyi olacağını.
aleynaderin1 badhomian ben imom latte aldım hamileyken hamileyken için olanı emzirirken de emzirenler için olan versiyonu kullandım
sev_343 Ben de proMax kullandım hamileliğim de de elenetal kullandım emziren anneler için özel olanlara da var doktorlar öneriyor bana iyi gelmişti
senaninn badhomian d vitamini ve demire hamilelikten beri devam ediyorum. i mom latte multivitamin içiyorum bazen de swiss magnezyum içiyorum. süt için de sabit bir şekilde solgar b12 ve bestlak damla içiyorum