sevalbz çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Bizde ilaç kullanmasını pek istemiyoruz. Ama dediğiniz gibi dayanamıyoruz da kusmasina. Ve yatağa yatirinca da rahatsız oluyor, ikimiz de dinlenemiyoruz. Kusuyor, tekrar beslenmek istiyor. Benim de uykuya vaktim olmuyor. Şimdi ilacı kullanmaya başlıyoruz. İçimi rahatlattiniz, umarım geçer bizimde 🌸🌸