Arkadaşlar iyi akşamlar, kızım 20 günlük anne sütü ile besliyordum, bugün mama takviyesine başlayacağım. Günde iki öğün mama vereceğim. Nasıl mama hazırlayacağımı ölçek olarak anlamadım. Kaç ml su ısıtıp kaç ölçek mama vermeliyim? Yardımcı olur musunuz?